2 Ekim 2010

Karabükspor 2 – Galatasaray 1


Galatasaray, STSL’nin 7. haftasında Karabükspor'a 2-1 mağlup oldu. Karşılaşmada takımımızın golünü 75. dakikada Barış Özbek atarken, Karabükspor'un gollerini 2. dakikada penaltıdan Cerdat ve 10. dakikada Hakan Özmert attı.

Stadyum: Dr.Necmettin Şeyhoğlu
Tarih / Saat: 01.10.2010 / 20.00
Hakemler: Aytekin Durmaz, İsmail Köse, Volkan Narinç 4. Hakem: Özgüç Türkalp

Galatasaray
Ufuk Ceylan, Serkan, Lucas Neill (Dk.46 Ali Turan), Gökhan Zan, Insua, Ayhan, Lorik Cana (Dk.26 Aydın), Misimovic (Dk.72 Sabri), Barış, Kewell, Pino

Yedekler
Aykut, Ali Turan, Aydın, Mustafa Sarp, Emre, Sabri, Serdar

Karabükspor
Tomic, Seric, Deumi, Muhammed, Kerim, Hakan Söyler (Dk.67 Birol), Tozo, Cernat (Dk.85 Bülent Bal), Hakan Özmert, Yasin (Dk.79 Ferdi Elmas), Emenike

Sarı Kartlar
Dk.16 Seric, Dk.65 Deumi (Karabükspor), Dk.9 Insua, Dk.11 Barış, Dk.90 Pino (Galatasaray)

Goller
Dk.2 Cernat (p), Dk.10 Hakan Özmert (Karabükspor), Dk.75 Barış Özbek (Galatasaray)

Maçı izlicektim yirmi dakika geç kalınca izlemek istemedim çünkü skor 2-0 dı.Nesi izlicektim ki o maçın. :)
Maçın özetine baktım berbat bi oyun ortaya koymuşuz.Pozisyon yok.
Karabük'te tarihi fark yiyebilirdik.Ama korkulan olmadı ki fark olmadı.
Ha sölemeden geçmek istemiyorum.Penaltı falan yokken penaltı çalan hakeme helal olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder