10 Aralık 2010

Veda Zamanı..

Herşeyin bi sonu vardır ve Gençlerbirliği maçıda Ali Sami Yen'deki son lig maçımız. Ayrılmak öyle zor olucak ki. Keşke diyorum bazen "Keşke yeni stat yapılacağına Ali Sami Yen stadında değişiklikler yapılsa yine orda oynasak maçlarımızı." 

Oynanılan futbol yeni stada geçme heyecanını bitirdi. Yeni stada Mustafa Sarp-Ayhan-Barış-Servet gibi oyuncular ile gitmek utandırıyor. Rijkaard'ın gidişine üzülmüştüm ama şimdi düşünüyorum da Hagi'nin gelmesi iyi oldu stad onunla açılsın. 

Ali Sami Yen stadına kimler geldi kimler mağlup olarak ayrılmadı ki,
Real Madrid ,AC Milan,FC Barcelona,Manchester United, Juventus,Liverpool,Bologna,SS Lazio, Leeds United,R. Mallorca,Paris Saint Germain,Glasgow Rangers,Olympiakos, Bordeaux, AS Monaco, Athletic Bilbao, Deportivo de La Coruña, PSV Eindhoven, Bologna. 

Avrupa cehennemi burda tanıdı. Nice başarılar elde ettik bu statda. İşte Ali Sami Yen için söylenen sözler,
Kezman "Biz zaten o stadtan galip çıkabileceğimize inanmıyorduk."
Maldini:"Kimse bana burda 25 bin kişinin olduğuna inandıramaz"  
P.Nouma:"Bana hep Ali Sami Yen'den bahsettiler"  
HAGİ:"Bu seyirci ölüyü diriltir''  
TF1 Fransiz Tv:" Paris Ali Samiyen cehenneminden nasıl cıkacak"  
Corriara Della Sport: "Milan, Dikkat Et Orası Hala Cehennem'  
Davids : (Juve macından sonra) :"Bizde böyle taraftar olsa hiçbir takım karşımızda duramaz"  
Leeds'li Futbolcular : "Hello hell,We're Leeds United"  
Berliner Morgenpost : "Futbolun sadece futbol olmadigini Ali Sami Yen Stadinda anladim"  
Collina :"bu cehennemi çok seviyorum"  
Almanlar: Hexenkessel(Cadikazani) , Höhle des Löwen(Aslanin Magrasi)  
Tuttosport:"Yine Cehenneme Gidiyoruz"  
La Gezetta:"Şeytanın Evi"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder