4 Ocak 2011

Transfer: Kazım Kazım Galatasaray'da..

Ligin devre arasından beri medya da Kazım'ın Galatasaray ile adı geçiyordu. Hatta durumu daha önceden bu post altında belirtmiştim. Rakip takımlardan oyuncu alınmasına pek sıcak bakmıyorum. Helede Kazım Kazım bir çok kez disiplinsiz hareketleri yüzünden basına malzeme oldu. Bir ay öncesine kadar yönetim karar almış transferleri artık nokta transfer olarak yapmak istiyoruz demişlerdi. Sütten ağzımız yandı yoğurdu üfleyerek yememiz gerekir demeye getirdiler lafı. Ama o laf çabuk unutuldu galiba  özelliklede Hagi'nin ısrarları ile Kazım Kazım transferi olumlu şekilde sonuçlandı ve transfer edildi. Resmi siteden açıklama ise 2 satırlık yazı ile belirtildi.

Kazım'ın transferinde Hagi çok ısrar etti ve ısrarla ben onu adam ederim dedi. Bakalım yaramaz çocuk Kazım'ı Hagi adam edebilcek mi ? Hiç sanmıyorum ama şu saatten sonra diyecek fazla bir şey yok. Kazım artık 2010-11 sezonun 2.yarısı dahil olmak üzere, 2013-2014 sezonuna kadar sözleşmesi olan bir oyuncumuzdur.

Kazım Kazım, 2011-2012 sezonu için 1 milyon 250 bin avro sabit transfer ücreti ve 16 bin avro maç başı ücreti, 2012-2013 sezonu için 1 milyon 250 bin avro sabit transfer ücreti ve 17 bin avro maç başı ücreti, 2013-2014 sezonu için de 1 milyon 250 bin avro sabit transfer ücreti ve 17 bin 500 avro maç başı ücreti alacaktır.

EDİT: Kazım Kazım, Galatasaray'da 80 numaralı formayı giyecek.
GALATASARAY'A HOŞGELDİN KAZIM KAZIM... !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder