15 Nisan 2011

Rock'n Raul



Raul'u oldum olası sevmişimdir. Bana Real Madrid'i sevdiren unsurlardan biriydi. Zidane-Raul-Figo-Beckham-Ronaldo. Şuan aralarında sadece Raul aktif futbol dönemini sürdürüyor. Sezon başında transfer olduğu Alman Schalke ile ligde iyi olmasalarda Şampiyonlar Ligi'nde Yarı Finale kadar yükseldiler. Üstelik çeyrek finalde geçen senenin şampiyonu İnter'i 2 maçtada yenerek elediler. Raul'un takımını Şampiyonlar Liginde sırtladığını 10 maçta 5 gol 2 asist istatistiği ile de görebiliriz. İnter'i eledikleri maçtan sonra tribüne çıkıp taraftarın arasında tezahüratlarda bulunan Raul kendini Schalke tribününe çok sevdirdiği şüphesiz.

2 yorum:

  1. Valla Raul benim golcülerimden.Bu adamı oldum olası hayranlıkla izliyorum.Böyle adamların da geleceğini bir daha zannetmiyorum.Bu arada Mustafa yeni tema şahane olmuş.Bence hiç bozma.Mükemmel görünüyor.Ellerine sağlık kardeşim.

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumun için teşekkürler dostum. :)

    YanıtlaSil