12 Ağustos 2011

Arda Turan'ın Vedasından Satır Başları


-12 yaşından beri Galatasaray kulübündeydim. Şuan 24 yaşındayım, hayatımın yarısını Florya'da geçirdim. Orası benim yuvam gibiydi.

-Bu takımda oynamadan önce bende Galatasaray taraftarından biriydim. Şimdi transfer olduğum için bende artık Galatasaray taraftarıyım.

-Fatih Terim ile belki aramızda üzüntüler olmuştur şu anda, ayrıldığımız için. Kendisi Fiorentina'ya giderken ben de bir Galatasaray taraftarıydım. En çok ağlayan, üzülenlerden birisi bendim.

-Ben İspanya'da sadece Galatasaray'ı değil Türkiye'yi de temsil edeceğim.

-Türkiye'ye dönersem ilk takım Galatasaray'dır. Artık Galatasaray taraftarıyım.

-Galatasaray her zaman kalbimdedir. Ama hedeflerim ve hayallerim var.

-Ben Galatasaray taraftarının bana daha çok destek olmasını isterdim.

-Milli takım forması giyen bir futbolcunun ıslıklanmasının doğru bulmuyorum.

-Ailemle dün gece sahurda vedalaştım. Kız arkadaşım aldığım kararı destekledi.

-Fatih hoca ile vedalaşamadım. Gerekirse vedalaşmak için Türkiye'ye gelirim.

-Kaptanlığı çok iyi yaptığımı ve arkadaşlarımı çok iyi idare ettiğimi düşünüyorum.

-Kaptanlık için kalbimden geçen isimler Sabri veya Ayhan'dır.

-Galatasaray forması için nasıl savaştı isem, bundan sonra Atletico Madrid forması için öyle savaşacağım.

-Kaç numara forma giyeceğime karar vermedim. Gönlüm 14 veya 66 numaradan yana.

-Bonservis bedeli olmadan gitmiyorum. Kulübüme para kazandırıp gidiyorum.

-Futbola veda etmek istediğim forma Galatasaray formasıdır.

-Selçuk İnan'ın Galatasaray'a transfer olmasını ben istedim.

-Türk pasaportu taşımak transfer için hala bir problem. Bunu Nihat'a, Tuncay'a sorun.

-Atletico Madrid haricinde transfer teklifleri de almıştık. Kulübümüz bunu uygun gördü.

-Hiddink de Avrupa'da futbol oynamamdan mutlu olacağını söyledi.
Basın toplantısını gazeteciler ile vedalaşarak sonlandırdı ve ardından Madrid'e uçmak için hava alanına gitti.

Dipnot: 11.08.2011 tarihli basın toplantısından satır başlarıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder